torsdag 2 april 2009

Oj oj oj...

...vad tiden springer ifrån mig...

Fick en enorm respons på mina små skyltar, så nu har det pysslats varje kväll här i snart två veckor!!
Så jätteroligt och jag hoppas att alla blir nöjda!

Lite loppis har jag dock hunnit med...har en liten pärla som jag brukar slinka förbi när jag har jobbat.
Sist hittade jag sex stycken tallrikar med svart monogram på, ska provduka med dem i helgen!
Och så fyller jag på med glas, udda men ändå liknande är ju fint att duka men det oxå...

Kramar på er allihop!
/Cecilia

7 kommentarer:

Kirsi sa...

Love your photo, so beautiful dishes.

Have a nice week!

best wishes,

Kirsi

Lilla huset på prärien sa...

Superfina tallrikar! Ett riktigt fynd :)

mimi charmante sa...

You have no idea how much I wish I could read your blog! I am enjoying the photos so much, and I can only imagine how lovely the words are as well~
xo

Lisa Marklund sa...

Det är så läckert att duka när inte allt är likadant, det blir lite mer känsla, tycker jag
Kram Lisa

Inas sa...

Ja Du!

Skyltarna är snygga och jag förstår att du har mycket att stå i... återkommer med beställning...=0) Ha en trevlig helg och kväll goa kramar Ina

Fias Drömmar sa...

Hej.
Hittade din blogg nu idag och den åkte direkt till favorit listan!!
Blev helt förälskad i de stora bokstäverna du gjort själv, gör du dem fortfarande? i så fall vad kostar de? Är intresserad av ett & (och tecken).
Jag finns på mail fia.wallin_83@hotmail.com och på min blogg.
fiasdrommar.blogspot.com
Skulle bli sååååååå jätteglad.
Fia

Lilla Trollbacken sa...

Mmmm så fina tallrikar. Det kommer säkert att bli jättefint att duka med dem!
Ha det bra!
Gabrielle