måndag 24 november 2008

Tomteverkstad!

Ja så var snön här då! Och rejält oxå...

Visar samma bild som för en vecka sedan, men kolla skillnaden i bakgrunden!!!



Med snön följer lite julstämning, och det började genast att klia lite i pyssel fingrarna -så strutar har jag klippt och klistrat med om här i snöyran.
JÄTTEROLIGT är det och alla min små snörstumpar, pappersbitar och annat krafs har hittat sin uppgift!


Fick en fråga om mina bokstäver -om jag gjorde på beställning! Och ja javisst kan jag göra det!!
Skicka ett mail bara, så ska jag ordna det.

Om det är nån som vill köpa en julestrut så fixar jag väldigt gärna en sån me! Ska försöka fånga lite dagsljus och ta lite närbilder på dom bara.

Kramar Cecilia

1 kommentar:

Hannis sa...

Snygga bokstäver!!
Hur mycket skulle det kosta att beställa en eller två fr dig?

Vackra strutar!

Kram Hannis