torsdag 4 september 2008

Fynd och inspiration...

Tänkte visa lite av auktions fynden lite närmare, ännu fler vita uppläggningsfat.. Nu har fler än jag jag behöver ;)


Har använt farfars stämplar oxå, igår kväll fick jag ett plötsligt ryck och kom på vad jag kunde gör med dem!
Satt och tittade igenom min "inspirations-mapp" med bilder, och såg ett halsband med så fin text.


Kom på att jag hade lera låg i kylskåpet och vips så blev det små små skyltar med diverse ord på. Återkommer med fler...

Kram på er, och TACK för all inspiration ni ger!! /Cecilia


TILLÄGG:
Hittade på vart jag fått bilden ifrån: www.dianafrey.blogspot.com -gå in och kolla där på en massa underbar smycken.
Inte alls "jag" när det gäller bling bling, men man är ju inte sämre än att man kan ändra sig *fniss*

Kram igen!

7 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Vilket bra pyssel du gjort! Ord och texter är alltid så fint i inredningen!

Ha en bra dag! Kram!

Lilla huset på prärien sa...

Så vackert det blev o skriva så på lera. Superfint. Ska bli kul att se det andra du har gjort.

Och faten sen... så himla vackra. Jag älskar vita fat så om du inte vill ha dem av någon anledning kan du bara säga till mig. Köper dem gärna av dig :)

Kram Jenny

Madzia sa...

Your blog is very interesting...I don't understand your language but I like your photos with old things.
Magda from Poland

Hagbacken sa...

Men vad fint det blev att trycka i lera cecilia! Kul idé!

Trevlig helg//Kram Linda

Karin Krut sa...

Hmmm jag tror faktiskt inte att man kan få för många vita fat ;) Den lilla lerskylten är jättefin och vilken söt ide. Kanske man kan lägga in en liten beställning :)
Ha en jätteskön helg
Kram Karin

Ullis/Leva på landet sa...

Så fint pyssel du gjort. Ska bli kul att se vad du gör med dem.

Kram Ullis

Sångfågeln sa...

Hej kusinen

Så roligt att se hur du har det hemma... jag måste verkligen komma och hälsa på. Visste inte att du hade så många fynd hemma:) Vet ju att du är iväg på auktioner och loppisar, men hade ingen aning om resultatet. Såg förresten att missionskyrkan var med i bostadsguiden nu.. är lite nyfiken på den... Vi måste höras så att jag får titta in någon dag! Stor kram/Erika