torsdag 19 juni 2008

Loppis lyckan fortsätter....

Här är lite till........



Som ni kanske sett förut är jag svag för burkar och lådor av alla de slag! Så självklart slank plåtburkarna med hem....

Korgen tror jag kan passa som till picknicken oxå, men just nu får den agera tidningsställ! Och så blir det bara trekantig ost i framtiden ;)

Måste passa på att tacka Sofia med bloggen Me and my Home för hennes gulliga inlägg härom dagen!
Besöksräknaren har tickat på i rask takt och jag tror att många nya besökare har hittat hit VÄLKOMNA!! hoppas ni kommer tillbaka!

Och tack för all snälla kommentarer, jag blir såååå glad! Och tycker att det här är så galet roligt!

Kramisar Cecilia

4 kommentarer:

Hannis sa...

Men vilka fynd du gjort!!
Allt fint porslin!

Och slitna burkar!
En dröm för en loppisletare=))

Ha en fin midsommar!//Kram Hannis

Ullis/Leva på landet sa...

Ännu mer fina saker. Gillar allt du hittat. Jag skulle ha velat följa med på din loppistur.

Ha en riktigt skön midsommar!
Kram Ullis

n o r d i n g å r d e n sa...

Kors och himmel så mycket vackert du visar in i din blogg, full av inspiration och vill-ha-saker! Trevlig midsommar! Mari.

Les Cotrions sa...

Lovely lovely blog! Beautiful pictures! That's all I can enjoy of your blog...I'm Italian and I don't speak your language! I like home decor, flea markets and creating for my home and for my we-site!
Have a happy midsummer!
Ciao from Tuscany!

Vale