onsdag 14 maj 2008

Vi tittar vidare....

Mer vardags rum kommer här.....

Förra sommaren köpte jag ett skåp på en gårdsloppis för en billig penning, å jag och min svägerska hjälptes åt att lirka in den i min bil! (förlåt älskling -vår bil)

I LÖÖÖÖVE min bil!! -det går in oväntat mycket grejer i den, trots att det inte är nån buss!!
(Oops, sa jag min bil igen?!) ;o

Uppe på skåpet samsas lite olika pynt.....

Fönstret med nio små rutor är ett fynd från mor och far´s vind......



......ännu ett fynd från min favorit loppis......

I hörnet brukar pågående projekt hamna, lite gömda för små hjälpande händer......*fniss*



Köpte den här "ljus mobilen" härom dagen på kommunens återvinning.
Blev lite besviken när jag tände den dock. Den lyste med ett s..t fult gult sken, som mer liknande galna eldflugor än ljuva trollsländor.....så den kommer nog att behållas släckt.....
Kramar Cecilia




11 kommentarer:

Hanna i Det stora grå huset sa...

Hej Cecilia!

Vilka jättefina bilder du visar igen... Verkligen fint fönster, kul att det har fler rutor än de brukar. Lite svårare att få tag i sådana.... Trist med trollsländorna, men de är ju faktiskt fina precis så där också.

Ha det så gott!
Kram Hanna

Hagbacken sa...

Hallå där....mobilen var då söt släckt iaf...*s*

Fönstret är såå vackert....extra kul att du hittat det på dina föräldrars vind...

Dina bilder är så fina...som alltid, gillar din blogg!

Kram Linda

Hannis sa...

Jag är fullkomligt galen i gamla fönster!
Och det där var ju riktigt fint!!

Synd med mobilen men jag tyckte den var fin ändå=))

Kram Hannis

Millas hem sa...

Hej!
Jättehärliga bilder du visar!
Så fort jag ser allt vitt med något "stänk" av grön växt så blir jag sittandes med ett leende på läpparna! Vackert!
Kram Camilla

IKT i min vardag sa...

Hej!

Kul att hitta till, en för mig, ny blogg!
Vad fint du har det!
Fina saker du köpt, trollsländorna är söta som de är och behöver inte tändas...;-)

Kram

Sofie sa...

åh va roligt att jag hittade till dig! underbart fint hem! Du blir en favvo! :) ha det gott kraam

Mjuka sa...

Jättefint fönster. Ett sådant skull jag vilja ha
kramar Malin

Tess på Tilda och Mamma sa...

Hej
Vilka fina bilder du visar,fönstret var ju underbart,dom kan man aldrig få för många av.Tråkigt med trollsländorna men dom var ju fina som dom är också.
Kika in till mig så får du se vad jag inspirerats till den senaste veckan.

Kramis Tess

Sofie sa...

Ja uthuset är så fint med massa inspiration! dit måste du åka! ja jag är född och uppvuxen i gävle men nu bor jag ca 5 mil norr om gävle. Kärleken fick mig hit:) hihi kraam

Ann-Catrin sa...

hallå där!!

men så vackra bilder du bjuder på..du arrangerar helt ljuvligt och fint"

ja jag tycker mobilen var vacker jag..även släckt

kraam a-c

Kullan Pullan sa...

Vilka fina bilder du visar, och gamla fönster är ju sååå fina.Tack för din kommentar på min blogg, jag kikar gärna in fler gånger. Kram Paula