lördag 3 maj 2008

Ta da!

Vilken tur att den kom med hem!
Den vita trasiga soppterrinen som jag gick förbi några gånger på loppisen innan jag stoppade ner den i korgen.......
Enda orsaken till att jag tvekade var nog bara den lilla guldkanten......
-störtlöjligt så här i efterhand!!!!

Inte kan det skada med lite guldkant på tillvaron :)
Idag tröck jag ner lite plättar i luften i den, och ta da!!! -inte så tokigt!

Önskar er alla en trevlig helg!
Och TACK för alla mysiga kommentarer, jättekul att ni lämnar små spår efter er!
Kram Cecilia

2 kommentarer:

Hagbacken sa...

Hej på dig, äntligen kom jag in...vet ej vad det var för fel tidigare!

Jättefint m plättarna!! Mina är dags att byta ut snart då de står på ställen m för lite ljus!

Trevlig helg på dig med!!

Kram, kram!

lottens vita och gröna sa...

hallå men vad jag glad jag blev för din goa hälsnig! klart du får länka, jag länkartill din jättein blogg med! oh vilken terrin medplätar i mmmmm! varmkramm lotten