fredag 2 maj 2008

Fortsätter att bära hem grejer.......

Nu har det fyndats igen! Igår var jag med svärmor och svägerska på loppis, och som vanligt skramlar jag ihop till största högen inför betalning....

En tvättbräda, nåt slags tråg, och så en stor burk till! Gillar burkar, där kan man gömma massor av småkrafs som ligger å dräller.....
Mängder av udda porslin och annat smått hängde också med!

Det här blev en liten favorit.......



Och den här förstås, en stor soppterrin! Spräckt och naggad både här och där, men med lite blommor i blir den nog tjusig........
80:- gick hela kalaset lös på!! Det kallar jag fynd loppis..........


Kram på er! Cecilia

5 kommentarer:

LOPPISLIV sa...

Milde tid vilka fynd du gjort...80 kronor...jag svimmar...skulle ha tagit precis allt du hade där på bordet, har samma smak som du :-)soppterrinen är ju gudomlig...letar efter något liknande men ännu har den inte kommit min väg (snyft) Var på en underbar loppis förra helgen hittade massor men ingen terrin...men den som väntar på något gott....önskar dig en härlig helg...Kramis Paula

Hagbacken sa...

Kan bara hålla med, det var verkligen fynd!!

Ska på loppis imon jag, hoppas på att fynda då!!

Kram på dig!

tre nyanser av vitt sa...

Vilka fina fynd du gjort, jag vill oxå måste leta upp lite loppisar men är dålig på det.
Kram Marie

LantlivsAnette sa...

Åhh du..det var riktigt fina fynd det där..och nästan gratis...
Kram Anette

Hanna i Det stora grå huset sa...

Suveräna fynd du gjort! Hittar man en vit soppterrin så kan man vara lycklig! Då spelar det ingen roll om den är naggad eller ej!

Ha en bra kväll!
Kram Hanna